Monday, October 18, 2010

(n_n).....my rOomate.....(n_n)

Nur Hidayah Sulaiman a.k.a Dayah

hahahahahah....1st time knl..aku da tau...Bley jadi geng nie...suke wat lawak..n asyik wat aku nk tergelak jew...bab makan,memang UNIK..maggi + telur rebus (kat kedai mi sup r selalu) + sos beli kat ChangloOn..huhu..selera aku tgok dayah makan..ditambahnyer pulok makan roti + pisang (pak andak)...UNIK kan kawan aku sorang nie..x dek dayah x happening bilik..suram muram..1o's 4 chillng me up if i was sad..:)

p/s: pakar kaunseling nie..:)

Nur Atirah Jaafar a.k.a Tirah

ni sorang ag roomate yg hepyy jew memanjang..lau bab makan,cerewet ya Allah..tapi hati baik punyer...die ibarat IBU kpd aku..da r jadi parents dlm FB..huhu..tapi lau cam ne pon,die r peneman plg setia lau aku nk mintak pendapat.."jgn kapel noy..bahaya.." huhu...tanye kpd yg pakar..:)

p/s:bakal guru nie..:)

Ya Allah..kau rahmati lah roOmate ku ini..dan kau permudahkan lah segala urusan mereka,kerana hanya kpd kau kami berserah dan meminta pertolongan..Amin..:)