Monday, October 18, 2010

...waniey,cho n gra...

Rosnazira muhd jalil a.k.a Gra:

knl gra mase taun 2007 lg..lower 6..tpi time 2 aku x kwn pon ngn die coz die pendiam n duk kelas lain..aku plak ske wat bising n melalok..satu skolah dgor suare aku..naik upper 6,aku duk ngn die...huhu..time t bertegur sape lar..hmmm "nk pggl awk pe" eeuuuwwwww...AWAK..nk mutoh aku..pastu lame2 knl bru tau..giler jugok mek nie..!! huhu...ley r nk sekeh2 pale..nk ngate2..ngok,bengong..perkataaan biase..kn2..??? huhu..tapi dlm hati 2 biase jew..gurau2..x gurau x mesra,x mesra x ke naye..!! byak suka duka aku ngn gra...aku de masalah,die tolong,die de masalah aku tolong...kami ibarat kembar kemana saje bersame2..nk berok pon berteman..nk ponteng berteman..bab galok seroohhh...hahahaah...nakal sungguh time form 6 dulu....lau kne denda,kne same2..huhu...sayang sungguh mber aku sorang nie..die la segala2 nyer...:)

Nor nadiah mansor a.k.a CHO

ni sorang ag...lau bab belajo no 1..lau bab ponteng, no 1..lau bab jalan no 1..lau bab roti canai pok wahab no 1...pe jew die buat mesti die no 1...bez student broo...setiap EXAM no 1..mmg kelas mber aku sorang nie..lau aku malas die akan menjadi ibu.."meknoy mu kene belajo..baceee....!!!" kaloh mok aku...hahahah....cho3..tenang hidup aku knl mung..lau aku susoh mu mesti ade..lau aku x dop pitis mu cm tau2 jew..mesti msg "de pitis x g..??? x dop kabow ke aku 2.."..:( thank alot cho..mu wat aku nk nangis plop..ni pon aku tgoh nangis mase tulis blog nie..da lar bgi pinjam byk..siap kate "x yah bayor r..ambik je lar":'( ....time kasih cho..aku x pernah de kwn yg murah aty tahap tertinggi cm mu..lau mu nk mintak tolong aku..mu kabow jew..aku mesti tolong..aku x ley tolong ngn wang RM..tapi ngn kudrat aku,InsyaAllah...aku sayang mu sgt..moga ALLAH sentiase merahmati hidup org yg sentiase bersyukur n murah hati mcm mu n keluarga mu..:)

Nur hazwani Zuraimi a.k.a Waniey

hahahahaaah...kali pertama knl waniey...suke,galok jew x habis2...nakal sungguh mber aku sorang nie...die lar penyeri kelas..x dop waniey sunyi kelas..da lar suke melawok..same plop hoby ngn aku suke melalok..satu skul dgor suare die melalok..lbh2 g lagu rossa 'AYAT-AYAT CINTA' time 2 famous r lagu nie...huhu..waniey2..time stress mesti g umoh waniey..karaoke se round..da lar papa waniey sporting.. siap jadi juri lagi time aku nyanyi.."part tu tinggi kit" huhu..nakal2..
agak kelakor gak r..waniey2 mu lar sunshine time aku stress..huhu